BULLO TIDENDE

Tanker, meninger og sånn Nå! 5 år (2015-2020)

DNB svarer ikke på brev eller henvendelser!

Hvorfor gjør de ikke det? Det eneste DNB gjør er sende våre uoverensstemmelser til inkassoselskapet Kredinor.Bilde av underskrift og slutten av brev 20-10-2022

Hvordan er det i det hele tatt mulig?

Undertegnede har vært en god kunde i banken i over 40 år, og nå svarer de ikke på mine brev eller henvendelser ellers.

Riktignok avsluttet de min konto i juni 2022 da jeg valgte å ikke legitimere meg på nytt, da det synes helt unødvendig for meg. De har alle opplysninger om meg fra tidligere, så hva er det egentlig som ligger bak?

Jo det virker som at DNB og myndighetene våre ønsker seg en tilgang til alle pass slik at de kan linkes opp mot bankkontoen våre, det skal visstnok gjøre det enklere i forhold til Korona-pass og tilgang til andre helseopplysninger. Dette var det sto i det første brevet jeg mottok fra DNB i mars 2020….

Brevet jeg leverte til DNB 20. oktober 2022

Avklaring angående mitt tidligere kundeforhold til dere i DNB ASA

Den 20. juni 2022 tok dere i DNB fra meg mine muligheter til å ta ut kontanter, betale regninger og lån, benytte meg av mine kreditter, tilgang til mine bedriftskontoer og tilgangen til min aksjekonto. Alt dette skjedde med grunnlag i at dere per brev datert den 15. mars og 26. april 2022 hvor dere forlangte at undertegnede skulle legitimere seg på nytt ellers ville kundeforholdet mitt avsluttes etter 8 uker. Undertegnede står nå uten en eneste bankkonto i en moderne verden.

Min første påstand er at når dere blokkerte min konto for betaling, uttak og annet så avsluttet dere også mitt kundeforhold samtidig, akkurat slik som dere lovet av brev 26. april 2022. Undertegnede har aldri vært noe utfordring for DNB på noe måte, men en nokså stor inntektskilde og god kunde i over 40 år. Det at DNB ASA hadde full tillit kan understrekes med at dere gav undertegnede et fastrentelån på 1, 1 millioner kroner kun noen få dager før dere blokkerte og avsluttet kundeforholdet.

Frame-01022

Les gjerne hele brevet som jeg leverte fysisk i deres filial i Tønsberg:

Brev til DNB av 20-10-2022

Odd-Erik 10Med dette håper jeg at DNB avslutter alle krav mot undertegnede, og lar meg være i fred, eller at de tar kontakt med meg på en høflig måte slik at vi finner ut av det hele, i et samarbeid.

Vel vel… vi får se…

Odd-Erik Helgesen

Redaktør Bullo Tidende og tidligere kunde av DNB

Se gjerne også:

DNB stjal pengene mine!! Hvorfor gjorde de egentlig det?!

En ærlig og redelig demonstrasjon mot politikerne og myndighetene våre!

«The Real Anthony Fauci, The Movie» av Robert F. Kennedy Jr.

bullo logo

Reklame

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

Informasjon

Dette innlegget ble postet den oktober 25, 2022 av .
%d bloggere liker dette: